07/07/2016

Малітва да Святога Духа


О, Дух Святы, Ты – Трэцяя Асоба Найсвяцейшай Тройцы.
Ты – праўды, святасці й любові Дух, Які паходзіць ад Айца і Сына, і роўны Ім ва ўсім.
Люблю Цябе і слаўлю ўсім сэрцам.
Навучы мяне пазнаваць і шукаць Бога, Які стварыў мяне для Сябе. Напоўні маё сэрца святой бояззю і вялікай любоўю да Яго. Спашлі мне жаль за правіны, дай цярплівасць і не дазволь упасці ў грэх. Узмоцні маю веру, надзею і міласэрнасць і абудзі ўва мне цноты, адпаведныя майму стану. Дапамажы мне ўзрастаць у 4-х кардынальных цнотах, Тваіх 7-мі дарах і Тваіх 12-ці пладах. Зрабі мяне вернай вучаніцай Хрыста, паслухмянай дачкой Касцёла і дапамогай майму бліжняму. Адары мяне ласкай захавання запаведзяў і годнага прыняцца сакрамэнтаў. Памнож маю святасць у тым жыццёвым стане, да якога Ты мяне паклікаў, і праз шчаслівую смерць прывядзі ў вечнае жыццё.
Праз Хрыста, Пана нашага. Амэн.

У патрэбе:

Дай мне таксама, о, Духу Святы, Даўца ўсіх дароў, асаблівую ласку, аб якой я прашу (...), калі гэта спрычыніцца да большай хвалы Тваёй і майго дабра. Амэн.

Дадатак

 


З Катэхізіса Каталіцкага Касцёла:

Кардынальныя цноты
  1. Разважлівасць.
  2. Справядлівасць.
  3. Мужнасць.
  4. Устрыманасць. 
Дары Духа Святога

  1. Мудрасць.
  2. Розум.
  3. Рада.
  4. Мужнасць.
  5. Умеласць.
  6. Пабожнасць.
  7. Боязь Божая.
Плады Духа Святога

  1. Любоў.
  2. Радасць.
  3. Спакой.
  4. Доўгацярплівасць.
  5. Спагадлівасць.
  6. Дабрыня.
  7. Велікадушнасць.
  8. Вернасць.
  9. Лагоднасць.
  10. Сціпласць.
  11. Умеркаванасць.
  12. Чыстасць.

No comments:

Post a Comment